Foto Mariakapel2.jpg
Foto Mariakapel2.jpg

New Page


SCROLL DOWN

New Page


CAMPAGNES

Gedurende het jaar creëren we verschillende campagnes. Daarbij houden we vast aan onze marketing & communicatie strategie. Ongelooflijk uiteenlopende campagnes, maar allemaal met als doel om Maastricht onwaarschijnlijk spannend te maken én te houden! 

 

MAASTRICHT MIDWEEKEND

Deze campagne heeft als doel het kortverblijf van de bezoekers gedurende de week te stimuleren en een compleet andere beleving te creëren. Door een samenwerking met Centrummanagement Maastricht en de ondernemers van Maastricht, is een speciaal aanbod ontstaan waar de bezoeker exclusief gebruik van kan maken. Van zondag t/m donderdag voelt Maastricht net een beetje anders. Hip & happening, met toch die rust en ruimte. Het accent ligt hierbij op extra service en persoonlijke aandacht. Bezoekers kunnen het complete midweekend boeken via de door ons ontwikkelde website.
BEKIJK

DE MAASTRICHT VLAAI

Het Bourgondische en gastvrije karakter van Maastricht heeft fooddesigner Annelies Hermsen samen met 5 Maastrichtse kwaliteitsbakkers en 5 bekende Maastrichtenaren vertaald in 5 onovertroffen en authentieke smaken. Dit komt allemaal samen in één Maastricht vlaai. En dat is niet iets waar alleen maar Maastrichtenaren van mogen genieten. Maastricht deelt graag haar eigenzinnige vlaai-ambacht (en cultuur) met de rest van Nederland. 
BEKIJK

 

MAGISCH MAASTRICHT

In 2016 heeft Maastricht Marketing in samenwerking met verschillende partijen, zoals Stichting Winterevents, Magisch Maastricht op het Vrijthof tot stand laten komen. Tijdens deze feestelijke maand hebben we tevens andere activiteiten georganiseerd. Zoals Magisch Cultuurfestival én de Magische lichtroute. Maastricht was nog nooit zo magisch! 
BEKIJK

DEEL JE LICHT
Tijdens Magisch Maastricht hebben we tevens de 'Deel-je-Licht' campagne opgezet, in samenwerking met de Nederlandse Spoorwegen. Hiermee inspireerde we mensen hun 'lichtje' te delen. Dit kon een complimentje, een positieve boodschap of gewoon een lief berichtje zijn. Deelnemers namen plaats in de online treincoupé. Deze 'vertrok' op een bepaald moment, waarbij deelnemers die een plekje hadden bemachtigd een mooi magisch prijzenpakket wonnen! 
BEKIJK

deel je licht.jpg

Impressie Magisch Maastricht 2016

© Sarah Leonora

 

HOEVEEL MAASTRICHT ZIT ER IN JOU?

Je hoort steeds vaker dat Maastrichtenaren in hun jongere jaren naar de Randstad verhuizen en na een paar jaar weer de kriebels krijgen om terug te komen. Dat Maastrichtse gevoel blijft bij de meeste mensen écht zitten. Maar Maastricht zit ook in de bezoekers. Typische herinneringen die veel bezoekers van Maastricht bijblijven. Het Bourgondische, maar ook zeker de relaxte en soms 'langzame' mentaliteit. Alles op 't gemak. 

Met dit in ons achterhoofd, komen leuke, en soms ludieke campagnes tot stand. We vertellen het verhaal het verhaal van authentieke Maastrichtenaren en bezoekers in een serie van mooie fotoreportages met pakkende teksten. Maastricht. Full of stories, you'll love it!
Meer over deze campagne volgt snel!