We came close

 

TROTS OVERHEERST IN LIMBURG EN MAASTRICHT

Na een intensieve en vooral verbindende periode is vandaag bekend gemaakt dat Rotterdam gaststad van het Eurovisie Songfestival 2020 is. Graag delen we via deze weg aanvullende informatie op het persbericht.

Heb je verder vragen over de kandidaatstelling van Maastricht voor het Eurovisie Songfestival 2020? Neem dan contact op met:

Voor algemene vragen over Maastricht en de regio kun je contact opnemen met:

Inge Dovermann - Gemeente Maastricht

T +31 43 350 42 00

E communicatie@maastricht.nl

Simone Bours – Maastricht Marketing

T +31 6 20 67 52 84

M pr@bezoekmaastricht.nl


Maastricht and Limburg bursting with pride

After an intensive and most of all connecting period, today it has been announced that Rotterdam will be the hosting city of the Eurovision Song Contest 2020. We would like to share some information in addition to the press release.

If you have questions about the candidacy of Maastricht for the Eurovision Song Contest 2020, please contact:

For general questions about Maastricht and Limburg, please contact:

Inge Dovermann – Municipality of Maastricht

T +31 43 350 42 00

E communicatie@maastricht.nl

Simone Bours – Maastricht Marketing

T +31 6 20 67 52 84

E pr@bezoekmaastricht.nl

 

Bidbook kandidatuur Maastricht en Limburg

Ontdek onderstaand het bidbook van de kandidatuur van Maastricht en Limburg.

Discover the bidbook down here (Dutch only)


Persbericht

Lees via onderstaande knop het persbericht

Read the Press Release via this button

 

 

We came close, we stay close!

 

Maastricht: ComeCloser


In deze video presenteerde Maastricht en de regio zich als kandidaat voor het Eurovisie Songfestival 2020. Dit leverde niet alleen via radio, tv en geschreven media veel publiciteit op, ook via een socialmediacampagne werd deze video goed uitgedragen.


In this video Maastricht and the region presented itself as candidate for the Eurovision Song Contest 2020. This gained a lot of publicity, not only through radio, television and written media, but also through a social media campaign.