DSC_0954.jpg
DSC_0954.jpg

Nieuwtjes


SCROLL DOWN

Nieuwtjes


NIEUWTJES

Hoogtepunten gedurende het jaar, want we zitten nooit stil! We wonnen de Toeristische Samenwerking Award 2016 voor Maastricht Midweekend, organiseerden samen met VVV Zuid-Limburg een blogsabbatical, lanceerden de Dag van de Vlaai en openden in november 2017 het nieuwe Visitor Center. 

Maastricht Marketing Portret_eighty8things_HR 38.jpg

VERTREK LARS FLINKERBUSCH
Lars verliet Maastricht Marketing per 1 september voor een nieuwe uitdaging in het westen van het land. ''Met name de samenwerking met partners en stakeholders heeft mij geïnspireerd’', aldus Lars.

Momenteel wordt er naar een geschikte kandidaat gezocht. Zodra hier nieuws over is, wordt dit hier gedeeld.

midweekend valentijn.jpg

MIDWEEKEND VALENTIJNSACTIE
In samenwerking met LBG Hotels hebben we via social media een winactie uitgezet op Valentijnsdag. De liefste inzending wint een Midweekend-overnachting bij Townhousehotel compleet met serenade en chocolade van Darq! Dát is liefde. 

geluksmomentje.jpg

LIMBURG LONKT
In 2017 heeft de eerste samenwerking tussen VVV Zuid-Limburg en Maastricht Marketing succesvol plaatsgevonden. In de vorm van een inspirerende blogsabbatical werden ondernemers uit de regio creatief uitgedaagd de regio op de kaart te zetten.

MAASTRICHT MARKETING EVENT 2018
Op 26 februari organiseerden we het jaarlijke Maastricht Marketing Event voor onze participanten. Onderwerpen als influencer marketing en het sterke merk Maastricht kwamen aan bod. In deze video laten we je zien waar we voor staan. 

G2HP1701160163.jpg

DE DAG VAN DE VLAAI
Op 25 oktober 2017 organiseerden we voor de eerste keer de Dag van de Vlaai. Deze werd nationaal opgepakt met ruim €281.000 aan PR-waarde! Harpers Bazaar, 3FM en Nu.nl smulden ervan… Net als alle bezoekers van Maastricht die dag! 

Limburg Lonkt openening_eighty8things_LR-15.jpg

LIMBURG LONKT
Op 27 augustus werd de campagne 'Limburg lonkt' geopend. Een blogreis georganiseerd door VVV-Zuid-Limburg en Maastricht Marketing. Rust, geluk en verrassingen uit de streek, 10 weken lang! Volg blogger Naomi op haar reis. 

lars.jpg

HAGENEES IN MESTREECH
’’Elke dinsdag staat een nieuw woord op de site. Grieniezer. Batse geziech. Aw mögk. „Ik zei: jongens, kap met die flauwekul. Maar het is onwaarschijnlijk, in de Randstad vindt iedereen het prachtig.” Aldus Flinkerbusch in een interview met Dagblad de Limburger.

IMG_1965[1].jpg

MAASTRICHT VISITOR CENTER GEOPEND
Na een intensieve verbouwing van 3 maanden presenteren we vol trots ons nieuwe Visitor Center. In deze digitale en interactieve omgeving, worden meer dan 350.000 bezoekers per jaar geïnspireerd om stad en regio te ontdekken.

WhatsApp Image 2017-11-29 at 17.42.11 (1).jpeg

NIEUWE MAASTRICHT MERCHANDISE
Samen met lokale ondernemers en andere leveranciers is er een nieuwe lijn ontwikkeld. Naast inspiratie over de stad kun je ook terecht voor waanzinnige cadeautjes. Een echt cadeautje uit Maastricht haal je dus voortaan bij het Visitor Center!

TOERISTISCHE SAMENWERKING
Samen met Centrummanagement Maastricht lanceerden we de Maastricht Midweekend campagne in 2016. In de 'pilot-fase' werden we al bekroond met de Toeristische Samenwerking Award 2016, die we ontzettend trots in ontvangst namen!

HRIMG_4844.jpg

MAASTRICHT MIDWEEKEND ONTBIJT
Op 28 maart 2018 schoven zo’n 35 ondernemers aan voor het ontbijt in The Student Hotel om te proeven, te praten en te brainstormen over het Maastricht Midweekend. Een beknopte impressie vind je hier.

aankomst-kerstman-2017-magisch-maastricht.jpg

AANKOMST KERSTMAN 2017
Net als vorig jaar, kwam de Kerstman weer feestelijk aan in Maastricht. Per Polar Express stond tout Maastricht hem op te wachten op het treinstation van Maastricht. Vrijdag 7 december stond in het teken van de Kerstman!

WOW 2016/2017
Wat hebben we gedaan in 2016 en wat zijn onze plannen voor 2017? Je leest het allemaal in onze WOW. Een overzicht dat we jaarlijks creëren om jullie een duidelijk beeld te geven! Laat die toekomst maar komen, wij zijn er klaar voor!

DIALECT OP DINSDAG
Vanaf november 2016 delen we iedere dinsdagochtend om 09:00 uur een woord uit het Maastrichtse dialect via Facebook. Met zo'n 16.000 weergaven, 350 likes en 150 deelacties per post als resultaat. Ons doel is de bezoeker te amuseren en inspireren. 

#VISITMAASTRICHT

New Page


New Page