Guy Vroemen nieuwe directeur-bestuurder Maastricht Marketing
De Raad van Toezicht van Stichting Maastricht Marketing maakt bekend dat Guy Vroemen vanaf 1 augustus 2025 de nieuwe directeur-bestuurder wordt. Hij volgt daarmee Leontien Mees op, die een indrukwekkende periode bij de organisatie afsluit.
Guy Vroemen (61) geboren en woonachtig in Maastricht, woonde en werkte eerder 14 jaar in Utrecht als manager bij commerciële- en marketingafdelingen van KPN en Vodafone. Daarnaast heeft hij als ondernemer in HR-dienstverlening veel ervaring opgebouwd op het gebied van strategie en organisatieontwikkeling.
“Het inzetten van citymarketing als strategisch instrument voor de ontwikkeling van onze regio spreekt mij bijzonder aan,” aldus Guy. “De recente successen van Maastricht Marketing in de rol van merkregisseur, waaronder de herijking van het merk Maastricht en de benoeming tot sterkste stadsmerk van Nederland, inspireren mij enorm. Ik kijk ernaar uit om samen met alle betrokkenen te werken aan een nog sterkere toekomst voor onze stad en regio.”
Met enthousiasme en vastberadenheid start hij op 1 augustus 2025 en ziet uit naar kennismakingen en samenwerking met alle medewerkers en partners.
De Raad van Toezicht is blij met de benoeming van Guy Vroemen. Pim Steerneman, voorzitter van de Raad van Toezicht: “Wij hebben er alle vertrouwen in dat Guy, met zijn brede ervaring, de juiste bestuurder is om de strategie van Maastricht Marketing voort te zetten in de nieuwe fase die voor ons ligt. We wensen hem succes bij het verder bestendigen van de positionering van onze stad en regio onder zijn leiding.”