BEZOEKERS STROOMLIJNEN TIJDENS DECEMBERDAGEN
MAASTRICHT LAAT HET LICHT AAN
Met onze campagne ‘Maastricht laat het licht aan’ geven we er een draai aan deze winter. We blijven inzetten op de zichtbaarheid van Maastricht zodat we top of mind blijven, zonder dat we actief oproepen naar de stad te komen. Bewoners en omwonenden roepen we op,
Lokaal te kopen (óók bij lokale webshops);
Tijdig hun decemberinkopen te doen;
De ruimte op te zoeken - ook richting de stadskwartieren Wyck, Jekerkwartier, Sphinxkwartier, Stokstraatkwartier;
Tijdens de daluren te komen (buiten het weekend en gericht op maandag t/m donderdag);
En het centrum alleen te bezoeken met een koopintentie.
Leontien Mees, directeur Maastricht Marketing, stond de NOS te woord in een interview hoe we de drukte in winkelstraten willen voorkomen. Winkeliers waaronder Twinkel de Kadowinkel, DarQ, Festen en No Label waren vanuit ieders eigen standpunt van toegevoegde waarde bij dit radio-interview.
Beluister hieronder het radiofragment.