Ondernemersinzicht van Sarah Veenhof

Omdat we kunnen leren van andermans ervaringen. Een levensveranderend inzicht van ZZP’er Sarah Veenhof in Coronatijden.  

Sarah Leonora Haw Pin Maastricht.png

Sarah Veenhof van eenmanszaak Sarah Leonora is het creatieve brein achter de #HawPin actie van Maastricht Marketing. “Het is heel gek dat ik nu - in een situatie waar je voornamelijk thuis blijft - ontzettend veel interessante mensen leer kennen.” ‘Raamfotograaf’ Tetsuro Miyazaki maakte onlangs een raamfoto van haar gezin. “Natuurlijk mét mijn eigen ontwerp van de HawPin-poster. En de Chinese federatie zei HAO PIN, ik wacht nog op haar stuk, briljant! De actie waarvan de opbrengst gaat naar Stichting met je Hart Maastricht, loopt als een trein. Zo goed dat ik er zelfs een eigen stichting voor moest opzetten.

Sarah: “Wat ik ook merk. Ik heb niks te verliezen dus ik doe vooral wat ik leuk vind. Ook als dat soms inhoudt dat ik er niets voor betaald krijg. Dat betekent namelijk dat je bepaalde kaders kunt loslaten en daarmee kunt laten zien waar je voor staat vanuit je geheel eigen identiteit. Opdrachtgevers houden klussen on hold. Aan de andere kant gaan er nu ook weer nieuwe deuren open. Voorzichtig worden er nu toch weer opdrachten bij mij neergelegd vanuit  de meest onverwachte hoeken.

Ik ontdek steeds beter wat bij mij past en wat ik leuk vind. Een zegening is dat. Ik gun andere ondernemers, ook dat gevoel!”