DSC_0954.jpg
DSC_0954.jpg

Nieuwtjes


SCROLL DOWN

Nieuwtjes


NIEUWTJES

Gedurende het jaar creëren we verschillende activiteiten. Van eigen hand of in samenwerking met een bepaalde partij. In de zomer van 2016 was Omroep MAX een week te gast in onze stad. We wonnen de Toeristische Samenwerking Award 2016 voor Maastricht Midweekend
en we introduceerden Dialect op Dinsdag op Facebook. 

DE NIEUWE WEBSITE IS ONLINE
Bij onze optimistische ambitie voor de toekomst van Maastricht hoort natuurlijk een nieuwe website. Dé online Maastricht beleving. Bezoekers én bewoners worden er geïnspireerd, geïnformeerd en vooral gecharmeerd door de mooie stad!

TOERISTISCHE SAMENWERKING
Samen met Centrummanagement Maastricht lanceerden we de Maastricht Midweekend campagne in 2016. In de 'pilot-fase' werden we al bekroond met de Toeristische Samenwerking Award 2016, die we ontzettend trots in ontvangst namen!

DE MAASTRICHT VLAAI
Maandag 30 januari 2017 introduceerden we samen met samenwerkende partijen en speciaal voor toeristen de Maastricht Vlaai, met bijbehorende route. De smaken van 5 Maastrichtse BN'ers en 5 toonaangevende lokale bakkers samen in 1 Maastricht Vlaai! 

Maastricht Marketing Highlights 2016

We hebben van onze highlights in 2016 ook nog een sjiek filmpje gemaakt van anderhalve minuut. Samen met onze partners hebben we dit allemaal bereikt en daar zijn we trots op!

 

DIALECT OP DINSDAG
Vanaf november 2016 delen we iedere dinsdagochtend om 09:00 uur een woord uit het Maastrichtse dialect via Facebook. Met zo'n 16.000 weergaven, 350 likes en 150 deelacties per post als resultaat. Ons doel is de bezoeker te amuseren en inspireren. 

WOW 2016/2017
Wat hebben we gedaan in 2016 en wat zijn onze plannen voor 2017? Je leest het allemaal in onze WOW. Een overzicht dat we jaarlijks creëren om jullie een duidelijk beeld te geven! Laat die toekomst maar komen, wij zijn er klaar voor!

#VISITMAASTRICHT

New Page


New Page